SILENT HILL "FuLL Larp"
FŐBB KARAKTEREK
SiLent HiLL Főbb Karakterei
MiLicia Parancsnok (R.I.P)
A második részben amikor éjszaka előjöttek a lények, az embereivel terelték őket hogy megóvják a bázist a támadástól.
De a tervbe hiba csúszott... A lények körbevették őket...
A parancsnok hogy embereit védje villanógránátokkal hívta fel magára a figyelmet, ezzel a lények rátámadtak.
Súlyos sérüléseket szenvedett, de hősies viselkedésének köszönhetően a bázis megmenekült.
A Százados utasítására a doktornő, és csapata igyekeztek megmenteni az életét bármiáron...
Gépek alkatrészeit szerelték a testére, páncélzattal látták el, különböző lényekből kinyert szérumokkal próbálták erősebbé tenni...
Sajnos az igyekezetük rossz eredményt hozott...
A parancsnok "életben" maradt de már nem volt önmaga...
Agresszívvá vált, és rájuk támadt.... menekülniük kellett...
MiLicia Százados (R.I.P.)
A Parancsnok elvesztése után átvette a MiLicia vezetését.
Keménykezű, de mégis nagylelkű vezető.
Feladata a városban a rend, és béke fenntartásának irányítása. Emberivel azon dolgozik hogy ne legyen felesleges vérontás a nappali órákban, és igyekszik éjjel megóvni az élőket a lények támadásától.
Komoly pénzforgalmat bonyolít, folyamatos összeköttetésben van a Nepperrel, és Kereskedővel is.
A harmadik részben ahogy leszállt az éj próbálta megszervezni a védekezést hogy embereit mentse.
A lények egyszer csak rajtuk ütöttek.
Hogy magát mentse embereit hátrahagyva elmenekült a
bázisról, de egyes információk szerint a lények elragadták
őt, és darabokra tépték.
Másnap csak a véres egyenruhája darabkáit találták meg...

az "ÚJ" MiLicia Parancsnok
Az új parancsnokról még keveset tudni, nemrég csatlakozott
az embereivel a városban állomásozó MiLicista egységhez.
Hamar kiderül vezetői rátermettsége, és a katonák egyhangúan megválasztották őt parancsnokuknak...
Vajon ő megbirkózik a feladattal?
Vagy egyből az elődei sorsára jut?
Doktornő
A Parancsnok megmentésének bukása után kivállt a MiLicia egységéből, azóta a Nepperrel, és Kereskedővel együtt dolgozik a minél nagyobb profit érdekében.
Korruptabb lett mint valaha képzelték volna, ha nem úgy viselkedik a hozzá érkező ahogy megérdemli gondolkodás nélkül megöli bárkiről legyen szó.
Pártatlan, bárkit ellát a megfelelő fizetség fejében...
Orvos
Szabályzat:
Tartózkodási helye: KERESKEDŐHÁZ rendelőszoba (Térképen jelölt épület)
Rendelési idő: 10:00-20:30, a két időpont között
vehető igénybe az orvosi ellátás
Ha valaki találatot kap, de nincs nála medic
szalag akkor kivérzési időn belül (kb 10 perc)
elkell juttatni az orvoshoz, aki "ellátja" a sérültet.
Ha nem sikerül kivérzési időn belül ellátni akkor irány az éledési pontok
valamelyike.
Az orvos korrupt, így pénzzel lelehet fizetni a gyorsabb, és jobb ellátás
érdekében.
Ha valaki pl két szalaggal érkezik az orvoshoz
akkor megfelelő pénz ellenében az orvos meggyógyíthatja.
(Leszedheti a szalagot
a sérültről, így újra "egészségesen" indulhat vissza a dolgára)
A gyógyítás sebessége a fizetség mértékével
gyorsulhat.
Ha keveset fizet akkor akár dobókockával dönthet az orvos az ellátás
sebességéről,
arról hogy meddig kell gyógyulnia a betegnek nála.
Több pénzzel, ha egyest dob a kockával akkor 5
perc, és meggyógyult
(2-es 10 perc, 3-as 15 perc..stb)
Kevesebb pénzzel, ha egyest dob a kockával akkor
10 perc, és meggyógyult
(2-es 20 perc, 3-as 30 perc..stb)
A kért pénz mennyiségét az orvos határozza meg...
Az Orvost illik megtisztelni, így a fegyvereket
ürített állapotban, és a tárat kivéve lehet csak belépni hozzá.
(A rendelőben szigorúan tilos a betegeknek a
fegyverüket használni,
"magyarán hiába is van náluk, nem használhatja" belépés
előtt az őrségnek "leadta")
Fegyvert, saját felszerelést másik játékos nem
vehet el, nem kényszeríthet átadásra...stb
Így az őrségnek átadott felszerelés a
játékoson marad fizikálisan, de azt a távozásig nem használhatja, jól látható helyen kell tartania.
NEPPER
A MiLiciából kivállva pártatlanul végzi a már megszokott munkáját.
Feladata a pénz, drog, fegyver, és minden más kereskedelme...
Vágya hogy minél nagyobb vagyona legyen, amivel mindent a markában tarthat...
Szoros kapcsolatban van minden frakcióval, de senkvel sem kivételezik...
Ha valami nem tetszik neki simán bárkit megöl...
Érdemes vele vigyázni...
Nepper Szabályzat:
Tartózkodási helye: KERESKEDŐHÁZ (Térképen jelölt
épület)
Elérhetőségi idő: 10:00-21:00, a két időpont között köthető üzlet a Nepperrel
Neppertől beszerezhetők, játékon használatos kellékek (piktogrammokkal ellátott
eszközök)
pénz, fegyvertartási engedélyek, információk egyes csoportokról...stb
Neppert kirabolni, szigorúan tilos! A testére szerelt
bomba lehetetlenné teszi.
Ha mégis valaki megpróbálja akkor az számoljon az azonnali halállal.
(Inkább meghal a nepper mintsem hogy az áruit elveszítse!)

KERESKEDŐ
Nem szabad benne teljesen megbízni de ha elakarsz valamit érni kénytelen leszel. De azért hátat ne fordíts neki...
Ő irányítja a város kereskedelmét, szinte mindenről tud.
Sokan dolgoznak neki.
Neki szinte mindent ellehet adni, persze annyiért amit ő ad érte....
Pénz, emberkereskedelem, korrupció....
Mindent, és mindenkit megszerez csak legyen elég pénzed...
Őt nem érdemes megtámadni, tőle mindenki tart...
A Kereskedő Szabályzat:
Tartózkodási helye: KERESKEDŐHÁZ (Térképen jelölt
épület)
Elérhetőségi idő: 10:00-20:00, a két időpont között köthető üzlet
Tartózkodási helye változhat, a városban bárhol
feltűnhet, de nem ajánlatos megtámadni őt.
A kereskedőtől szinte bármit be lehet szerezni. Szinte minden jó üzlet vele
megköthető.
Emberkereskedelemben, és pénzügyekben őt érdemes keresni.
Tejhatalma van, tőle minden frakció tart. Hatalmas
vagyonnal renelkezik.
az öreg Vándor "Papi"
A város egyik legrégebbi lakója, a Vándorok vezetőjének is tekinthető. Nagyon sokmindent tud, sokat megélt már...
Minden frakcióval voltak már összetűzései, de mégis sok hasznos tette is volt.
Bízni csak mértékkel szabad benne, egyik szemed mindig legyen rajta.
Információi sokat érnek, de nem adja őket olcsón...

"Holló" a Sámán (R.I.P.)
Az egyedüli még élő tagja a
Smoking-Stone Ranch körüli közösségnek.
Az öreg farmer az évek során tanúja volt, ahogy a lények elragadták minden
ismerősét, és barátját a város melletti tanyáról. Senki nem tudja, hogyan élte túl mindezt.
Saját elmondása szerint az erdő gyógyfüvei, és különleges gombái tartották
életben, mások szerint lepaktált a lényekkel.
Az egyedüli bizonyos dolog, hogy Holló teljesen meghibbant.
Magát sámánnak nevezi, sötét istenekről prédikál szerte a vidéken, gyógyfüveket, és főzeteket kínál mindenkinek, aki megsérült. Ezekről a "matériákról" (ahogy ő mondja) a Doktornő ugyan nincs meggyőzve, de
Hollónak, kétségkívül bevált a gyógymód, még ha az agyára is ment kicsit.
Ha épp nem mezítláb járja a pusztákat, vagy nem prédikál valamely közösségnek
akkor az erdei sátra mellet pipázgat.
A harmadik részben éjjel a lények támadásakor, hogy híveit védje saját testével állta útjukat a szörnyeknek amíg a többiek elmenekültek...
Holttestét nem találtak sehol...
Vajon hova tűnhetett?
A Sámán Szabályzat:
Tartózkodási helye: Városon belül bárhol letelepülhet
Elérhetőségi idő: az aktív játék időben bármikor.
Tartózkodási helye változhat, a városban bárhol feltűnhet, de nem érdemes megtámadni őt
A Sámántól sok mindent meglehet szerezni, fontos információk birtokában van, de ezeket nem adja ingyen.
Fontos feladatokat is lehet tőle szerezni.

Lények sebezhetőség szabályzat:
Minden lénynek megvan az adott sebezhetősége, az
hogy mivel lehet hatástalanítani.
Viszont a lények nem halnak meg, csak adott időre lebénulnak. Ha az előírt
fegyverrel kapnak találatot akkor 60-120 másodpercig elfekszenek, eldőlnek...stb
majd az idő letelte után felkelnek, és folytatják tovább útjukat.
NEM BIZTOS HOGY 1-2 TALÁLAT ELEGENDŐ AHHOZ HOGY
AZ ADOTT LÉNY MEGBÉNULJON!
VANNAK AMIK SZÍVÓSABBAK!
A lényeket nem lehet megölni, csak megbénítani, ami épp elég arra hogy az emberek elmeneküljenek.
Sakkban tarthatók a lények pl: ha földön fekszik az adott lény akkor a kb 2 méterről a rá hatásos fegyvert fogva biztosított az elvégzendő tevékenység.
HA A MEGBÉNULT LÉNYHEZ TÚL KÖZEL MEGYÜNK,
VAGY TÚL
NAGY ZAJT CSAPUNK ELŐFORDULHAT
HOGY ELŐBB MAGÁHOZ TÉR, ÉS NEHEZEBB LESZ ISMÉT LETERÍTENI!
INKÁBB KERÜLJÜK A LÉNYEK KÖZELSÉGÉT!
Szigorúan tilos a lényeket fejbe lőni. Törekedjünk a testlövésre!